Friday, December 10, 2010

SAWAN

Aku tak tau nak cakap mimpi ni mimpi indah atau mimpi ngeri. Masa tu aku dan family ada kat shopping mall. Aku tak buat apa waktu kejadian bila mana aku tengok ke aras bawah, nampak abang aku berjalan dari jauh sambil tersenyum melambai-lambai ke arah aku. Kedua-dua tangannya memegang beg shopping. Aku membalas senyuman dan lambaian itu dengan gembira. Tiba-tiba, sambil dia melambai, abang aku terus terjatuh ke lantai dan orang ramai mula kerumun dia. Aku panik sangat, ingat dia kena heart attack. Aku lari tengok, rupa-rupanya dia kena sawan. Masa aku find out tuh, rasa nak tergelak je masa tengah mimpi tu sebab abang aku kena sawan? Come on la. Kelakar kot. haha. Dah la terketar-ketar, berbuih-buih mulut plak tu sampai ke lantai macam air tumpah, banyak gila. huhuhu. Bila terjaga, aku gelak je. Tapi lama-lama aku fikir balik, takut jugak. Kalo kata jadi betul, macam mana??? hmm./..

Ms Dreamy

2 comments:

  1. haa,,,gelak lgi,,,nnt jadi betowl2 kunk x thu,,,hehe...nice to meet you...=)

    ReplyDelete
  2. hahaha..tula, sebenarnya hari sebelum tu pg shopping..xsangka mimpi shopping tp ada kes sawan plak..haha..nice to meet you too =)

    ReplyDelete